Sunday, February 22, 2009

Perlancaran laman web zaifai.com



Alhamdulilah, syukur akhirnya saya dapat menlancarkan laman web zaifai.com yang mengambil masa yang agak lama kerana mempunyai urusan yang lain. Tujuan laman web ini di wujudkan adalah untuk membantu mereka yang mengalami pelbagai masalah hubungan cinta. Memag tidak di nafikan kebanyakan mereka mempunyai pengalaman bercinta tetapi sering kali kecundang di tengah jalan. Ini kerana apabila masalah yang datang menimpa mereka seolah-olah tidak tahu cara,langkah dan teknik yang betul untuk mengatasinya. Dengan wujud zaifai.com dapat membantu dan menolong mereka yang hadapi situasi sebegitu.

Di zaifai.com menjalankan perkhidmatan "Guide Online" yang dipanggil BIG HELPS PROGRAM dimana sesiapa sahaja boleh menyertai program ini. Program Guide Online merupakan program yang pertama dijalankan atau dilaksanakan di Malaysia. Ya memang kebanyakan laman web menyediakan produk-produk tentang cinta, cara-cara mengenali pasangan dan sebagainya, tetapi adakah anda terfikir jika berlaku permasalahan berlaku dalam hubungan anda. Dimana harus anda rujuk atau berkongsi masalah anda itu?.

Moga anda dapat menerima kedatangan zaifai.com di mata hati anda dan kami berharap agar dapatlah kami membantu dan menolong mereka ketika mereka berada dalam kesedihan, kesunyian dan kesengsaraan.

Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut sila lawati di http://www.zaifai.com/.


Apa pandangan dan komen anda.
Ingat 3B (Berfikir,Bertanya dan Bertindak)








No comments:

Post a Comment