Thursday, April 2, 2009

Tanda-tanda amaran perpisahan

Salam / Selamat sejahtera you all.

Topik kita hari ini adalah zaifai akan memberikan 7 Tanda Amaran Perpisahan dalam perhubungan percintaan. Di antaranya ialah :-
  • Si dia cuba untuk mengelak daripada menjawab soalan-soalan berkisarkan peribadi
  • Si dia tidak mahu berkongsokan dengan anda kisah-kisah silamnya
  • Sering merahsiakan latar belakang dan keluarganya
  • Si dia tidak menjemput bersama-sama menghadiri majlis-majlis penting
  • Sering marahkan kekasihnya
  • Menghadapi masalah kewangan
  • Si dia akan tertarik dengan orang lain walaupun semasa dengan anda.

Jika 7 Amaran Tanda Perpisahan ini terjadi kepada anda, hendaklah berwaspada dan perbaiki dengan segera sebelum terjadi perkara yang tidak diingini berlaku.

Ingat 3B ( Berfikir,Bertanya dan Bertindak )

Pendapat anda ?

4 comments:

  1. hampir ape yg d ketengahkan oleh zairi hampir mengusik latar belakang sya sejak akhir-akhir ini.saya telah menjalinkan persahabatn dengan si dia lebih kuran satu tahun setengah.apakah pendapat en.zairi dan apakah yg harus sya lakukan?

    ReplyDelete
  2. mcm mana sy nk berhubung dgn en. zairi ? tolong !

    ReplyDelete
  3. kepada rakan-rakan comments sekalian saya tidak lagi menulis diruangan blog nie saya sudah bertukar ke laman lain sila pergi ke http://www.tipmotivasihidup.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. masalah saya , kekasih saya ni kalau mara akan terus mara . saya dah cuba call dan tanye ape masalah nye , dia hanya ckp takde ape ape , mcm dia merahsiakan sesuatu dan sperti mara tnpa sbb . apa yg saya perku buat ?

    ReplyDelete